woensdag 10 juli 2013

Nail art : Zomerse regenboog nails!

Nail art: Zomerse regenboog nails!






Deze nail art is leuk voor in de zomer met veel kleurtjes en stipjes.
Kijk verder hoe je deze leuke nail art kunt maken.
Alvast sorry voor mijn nagels want ze zien er niet heel mooi uit!






Je begint altijd met een base coat. Dat zorgt ervoor dat de kleur niet in je nagel trekt.
Ik gebruik Rimmel Londen Base & Top Coat.



Laat dit goed drogen!
Dan breng je een laagje witte nagellak aan op je nagel. zorg ervoor dat de nagellak goed dekt.
Anders breng hem meerdere keren aan.
Ik gebruik hiervoor MAX  Longlasting.
Dit is de witte nagellak die het beste dekt van die ik heb geprobeerd.

 Laat dit weer goed drogen!
Dan maak je stipjes in verschillende kleuren op je nagel. Ik doe het in de vorm van een regenboog.
Ik maak de stipjes met een dottingtool dit is een soort pen met aan het uiteinde een klein bolletje je stipt de dotting tool in de nagellak en daarna op je nagel dan heb je een stipje.
                        

 
Dit doe je met alle kleuren wat je wilt gebruiken ik gebruik de kleuren:
L.A.COLORS np509 Flicker - Catrice 820 Pimp My Shrimp - Paris Memories np 220 - L.A.COLORS np516 Absolute - Maybelline New York Color Show 554 Lavender lies - Paris Memories np 288 - L.A. COLORS np506 Mint.


Het resultaat:


Als alles goed is gedroogd dan maak je het af met een top coat voor de bescherming en glans.


Tip: Als je je nagels lakt en je raakt je vel onder je nagel dan is dit een oplossing essence heeft iets bedacht waardoor dat niet meer gebeurt! Het is bij Kruivat in het Nail art schap te koop.




Dan is dit je Zomerse regenboog nail art!
Veel Plezier met het maken.
Groetjes Britt






 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

3 opmerkingen:

  1. Leeeuukk ikga het zeker proberen!!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee allemaal,
    Als jullie een nail art willen zien met een thema laat het dan achter in de reacties!
    Of als jullie een ander leuk artikel willen zien zeg het dan even!
    Groetjes Britt Holsink

    BeantwoordenVerwijderen