maandag 15 juli 2013

Nail art: Sponge effect


Nail art: Sponge Effect

Een vrolijke nail art met veel kleur en dip dye effect.
Het is simpel en mooi.
Je kan zelf je kleuren kiezen en hoe je ze gebruikt.



We beginnen altijd met een base coat voor de bescherming tegen het verkleuren van je nagel.
Ik gebruik Rimmel Londen Base & Top coat.

Dan gaan we verder met de kleuren. Je heb hiervoor een sponsje nodig. Zie hieronder.
Je kan zelf weten welke kleuren je gebruikt.
Ik gebruik de kleuren:
Essence Nude glam 04 iced latte
L.A. COLORS np516 Absolute
Maybelline New York Color Show 554 Lavender lies
Dan begin je met nagellak op het sponsje te lakken. Je kan zelf de volgorde bepalen.
Ik begin met de lichtroze dan de roze en dan de paarse. Je smeert het in rechte strepen op het sponsje naast elkaar en een beetje over elkaar daar krijg je het dip dye effect meer.  
Dan begin je met het stempelen op je nagel. Stempel het met de kleurenkant op je nagel. Je kan zelf weten hoe ik doe horizontale strepen. Je kan vaker stempelen dan lopen de kleuren mooi in elkaar over.
 
Als je de nagel hebt gestempeld dan zit er buitenom de nagel ook nagellak. Dat haal je weg met en wattenstaafje met nagellakremover.                   
Als je de nagellak heb laten drogen en eromheen hebt schoon gemaakt. Kan je er een top coat overheen doen als je er niks meer op wilt maken. Ik maak er zelf nog stipjes op.
Ik maak de stipjes met een dottingtool met een heel klein bolletje aan het einde.
De stipjes worden zwart.
 Ik maak 3 lijnen van rechtsonder naar links boven.
Zie foto hieronder. Ik maak de nail art af met een top coat voor bescherming.
                            

Dan was dit mijn nail art.
Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en zelf ook gaan maken.
Als je een nail art met een thema wil laat het dan achter in de reacties.
Groetjes Britt x                     

Volgende artikel = Review: Masker Kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten