maandag 15 juli 2013

Nagellak Stash: Essence Nagellak

Nagellak Stash: essence Nagellak

In dit artikel laat ik al mijn Essence nagellak zien.
Lees verder als je dit wil zien :)

Essence is een leuk budgetmerk.
Het heeft een goede kwaliteit en het is heel goedkoop.
Het dekt meestal niet heel goed maar na twee lagen wel.
De verpakkingen zien er leuk uit.
Ik heb ook lakjes met de oude verpakkingen. Die zijn nu niet meer te koop.
Ik laat de lakjes zien in foto's met swatches op mijn eigen nagels.
Dit zijn de Essence nagellakjes:
 
De transparante lakjes:                                            De kleurtjes:                                                              

Essence- Tip Painter                                                    Essence - Nail art magnetics 02 hex hex!
Essence - silky pastel 01 French White                      Essence - Class of 2013 02 School's Out Forever

Essence - French glam                                               Essence - Multi Dimension 60 Watch Out!
  
                      
Essence - Multi Dimension 51 Party time                  Essence - Stampy Polish 002 Stamp me! black


Essence - 14 Glowing in the dark                              Essence - Stampy Polish 001 Stamp me! white
Essence - Matt top coat                                              Essence - Colour & Go 39 Lime Up!
 
                                                       Essence nude glam 04 iced latte
                                                      
                                                                              Essence - colour & go 107 Naughty and pink!
                                                      
                                                                              Essence - colour & co 129 The boy next door
                                                      
                                                                                    Essence - colour & co 126 date in the moonlight
                                                        
                                          
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden:)
Volgende keer komt het merk Catrice.
Als jullie vragen hebben zeg het bij de reacties!
Groetjes Britt x

Volgende artikel Donderdag = Haar Tutorial: Vlechten
                        


                        

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten