maandag 15 juli 2013

Nail art: Chanel



 Nail art: Chanel


Deze nail art is chique met als thema Chanel.
Lees verder als je wil weten hoe je het moet maken!






Je begint altijd met een base coat. Dat beschermt je nagel tegen de verkleuring.
Ik gebruik de Rimmel Londen Base & Top coat.


Laat dit goed drogen!
Dan brengen we op alle nagels een basiskleur aan. Zorgt dat de nagellak goed dekt.
Op de duim en pink een roze kleur: L.A.COLORS np516 Absolute
Op de wijsvinger een zilver kleur: Hema nr. 11
Op de middelvinger een witte kleur: MAX Nails Long Lasting
En op de ringvinger een donker grijze kleur: Catrice 620 Captain Sparrow's Boat
Laat dit weer goed drogen!
Dan beginnen we met de duim en pink. Breng daar een matte top coat op over aan.
Ik gebruik de Essence matt top coat. Dan zijn je duim en pink klaar.

Dan gaan we verder met de wijsvinger. Daarop doe we zilveren glitters. Breng eerst een laagje transparante lak over aan. Strooi er dan glitters over. Druk het goed aan. Dan is je wijsvinger klaar.
Nu de middelvinger. Daar maak je het Chanel logo op in het zwart. Als je niet weet hoe het eruit ziet kan je het opzoeken. Ik gebruik hiervoor een heel dun kwastje je kan er ook een dottingtool voor gebruiken. Zie hieronder!
De zwarte lak die ik gebruik is de Hema Long Lasting nr. 856
Dan als laatste de ringvinger. Hier maak ik eerst zwarte lijnen op met een dun kwastje (zie hierboven voor foto). Eerst van linksonder schuin naar rechtsboven en dan van rechtsonder schuin naar linksboven. Hierdoor krijg je ruitjes.
Dan op alle plekken waar de lijnen kruisen zet je een zilverstipje met een dottingtool.
                    
Laat alles goed drogen!
Als alles goed droog is. Breng je voor de bescherming en voor het matt maken. Een matte top coat aan. Dan is je nail art klaar!
                    



Dit was mijn nail art.
Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en zelf ook gaan namaken.
Als jullie een nail art willen zien met een thema laat het achter in de reacties.
Groetjes Britt x

Volgende keer: Stash: 1ste lade make up kast.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten