woensdag 17 juli 2013

Nagellak Stash: Catrice nagellak

Nagellak Stash: Catrice nagellak

In dit artikel laat ik mijn Catrice nagellakjes zien.
Lees verder als je dit wil zien:)
 
Catrice is een leuk en fijn merk.
Niet heel duur en een goede kwaliteit.
De kwastjes zijn van de nieuwe potjes heel fijn en de nagellak lakt en dekt goed.
Ik heb er niet heel van dus dit is een klein artikel.
Veel leesplezier!
 
 
 
Dit zijn al mijn Catrice lakjes. Het zijn er 8.
 
 
1. Catrice - 810 ACid.DC
 
 
2. Catrice - limited edition C02 Play it Blue
 
 
3. Catrice - 820 Pimp My Shrimp
 
 
4. Catrice - 300 Be My Millionaire
 
 
5. Catrice - 840 Genius In The Bottle.
 
 
6. Catrice - 360 Raspberry Fields Forever

 
7. Catrice - 740 King of Greens

 
8. Catrice - 620 Captain Sparow's Boat



Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden het volgende nagellak stash artikel gaat over Hema en Action nagellak.
Groetjes Britt x

De volgende keer: Haar tutorial Krullen maken met krultang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten