dinsdag 13 augustus 2013

Shoplog:)

Shoplog:)

In dit artikel laat ik de dingen zien wat ik heb gekocht.
Lees verder als je dit wil zien:) Veel Lees Plezier:)
Ik ben 2 weken terug op vakantie geweest in Zuid-Frankrijk. Ik heb daar een paar dingetjes gekocht op marktjes en kleine winkeltjes. We zijn vorige week even naar de action geweest om schoolspullen te halen en andere dingetjes. (schoolspullen laat ik niet zien als je dat wilt laat het dan achter in de reacties). en Vrijdag ben ik met mijn moeder even naar Hengelo geweest om te shoppen.

Vakantie Zuid-Frankrijk:

Beauty Care professional nagellijm 3 gr.
Prijs: €1.00



Wattenschijfjes 100 stuks. (ik had ze op)
Prijs: €1.35













B ligne Haarelasstiekjes Zwart (maar ze zijn niet fijn)
Prijs: €2.50













Bisou's project hemdje met vooraan een strik. Hij is neon roze (op de foto zie je dat niet goed).
Prijs: €10.00













Tas Beige.
Prijs: €10.00













4 nagellakjes van Yes Love.
De laatste 2 lakjes is een cadeautje:)
Ik heb de eerste 3 lakjes samen voor €5.00 gekocht en het laatste lakje voor € 1.00.
Yes love Nail polish Speckled 15ml
Yes love Nail polis D6 2x 16ml
Yes love Nail polish Color 6 16ml












Dit waren mijn spulletjes uit Frankrijk. Er komt (denk ik) nog een review over de eerste 2 nagellakjes. En als jullie meer reviews of tutorial willen zien laat het dan achter bij de reacties.
Action:
Accessoires Haarknipjes/schuifjes.
1. 6 klikklaks Prijs: weet het niet precies iets rond de € 1.00
2. 2 klikklaks Prijs: weet het niet precies iets rond de € 1.00
3. 36 haarschuifjes Prijs: € 0.35













Odina Oogreinigers Lotion 150ml
Prijs: € 0.99












Haar donut zwart (hierover weet ik geen meer informatie)













Dit waren de dingen die ik bij de action had gehaald:)

Hengelo:

Essence Me & My Ice Cream shimmer pearls 01 l-CY U
Prijs: € 3.39














Amisu Skinny Jeans Geel Met 3 ritstjes voorop en onder aan de pijpen zitten ritstjes.
Prijs: € 9.95














3 G-Star Broeken.
Groen, Spijker(donker) en Roze
Prijs: Bij de winkel OPEN 32 was er een actie: 3 halen 1 betalen ook bij de Merk broeken. Ik weet niet zeker of de actie nog loopt maar denk het wel. 3 Broeken voor € 120.00













Dan waren dit de spullen die ik in Hengelo heb gekocht. Over de shimmer pearls van Essence komt ook nog een review.
Dan was dit mijn shoplog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en als je ergens een review of tutorial over wilt zien. Laat het dan achter in de reacties.
Groetjes Britt x











1 opmerking: