donderdag 8 augustus 2013

Filmpje: Nail art French manicure

Filmpje: Nail art French manicure

Ik ben een youtube kanaal begonnen!!!:)
Daarop komen filmpjes het meeste denk ik over nail art maar ook soms tutorials of Diy's. 
Mijn kanaal heet BiBeauty dus als je het leuk vindt ga het kanaal dan abonneren.
En zet ook even bij de reacties of je een nail art filmpje leuker vindt dan in een artikel met foto's?

In dit filmpje laat ik zien hoe je French manicure moet maken. 
Het is niet heel moeilijk en als het niet lukt gewoon opnieuw proberen!
Veel kijkplezier:)

Filmpje: 
Dan was dit mijn artikel ik hoop dat jullie het leuk vinden.
En abonneer even op mijn kanaal en laat bij de reacties achter of je dit leuker vondt dan fotos.
Bedankt voor het kijken! 
Groetjes Britt x

1 opmerking:

  1. Ligt dat aan mij, of kan ik de video niet bekijken? Kan ook dat het ligt aan mijn scripts op mijn browser...

    BeantwoordenVerwijderen