dinsdag 20 augustus 2013

Review: Mascara Maybelline The Rocket volum

Review: Mascara Maybelline The Rocket volum

In dit artikel review ik de nieuwe mascara van maybelline.
Lees verder voor de review. Veel leesplezier:)

De Mascara:

Maybelline The rocket volum express waterproof black


De verpakking:

De verpakking ziet er leuk uit. Hetzelfde als meer maybelline mascara's.
Deze heeft een fel blauwe kleur met lichtblauwe letters erop. Het ligt fijn in de hand. Je kan de mascara met een draai systeem open maken.



Het borsteltje:

Het is een rond borsteltje. Met aan het einde iets smaller. Daarmee kan je goed in de hoekjes bij je wimpers komen. Het is een flexibel borsteltje. Je kan de mascara goed aanbrengen. Het is makkelijk en het geeft een heel mooi resultaat! 

Zonder mascara:                 Met mascara:
 

 

 

Het resultaat:

Ik vindt de kwaliteit erg goed. Normaal gebruik ik Maybelline one by one. Die maakt mijn wimpers wat voller. Want mijn eigen wimpers zijn wel heel lang maar niet heel vol. Deze mascara maakt mijn wimpers nog langer maar niet echt voller dus ik denk dat ik maar mijn maybelline one by one blijf gebruiken. Maar dit is echt een top mascara!

Ik zou hem wel kopen als:
Je al volle wimpers hebt maar dat je ze langer wilt hebben.
Je een goede mascara wilt hebben voor een iets duurdere prijs.

Ik zou hem niet kopen als:
Je al lange wimpers hebt maar dat je ze voller wilt hebben.
Je niet zoveel geld aan een mascara wilt uitgeven.

Dan was dit mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden en hier iets aan hebben. Bedankt voor het lezen!
Groetjes Britt x





1 opmerking: