zaterdag 12 oktober 2013

Review: Ebay nail art fluffy nails!

Review: Ebay nail art fluffy nails!

In dit artikel laat ik mijn Ebay fluffy nails setje zien:) Lees verder voor de review! 

Ik heb laatst een keer op ebay 2 nail art dingetjes besteld. Een nail art brush set (Klik hier voor de review!) en dit setje met flocking powder. 
Het setje fluffy powder:
















Zo kreeg ik het als pakketje. Er zit een leuke verpakking om. Het is van stevig karton gemaakt. De kleine potjes van plastic. De potjes:
















In het setje zitten 12 potjes met verschillende kleurtjes. In de potjes zit niet heel veel van dat poeder maar ja kan er wel een paar keer mee doen. De potjes kun je openmaken met een draaidop. En ze zijn fijn in gebruik. Ik vindt het een leuk een schattig effect. Je nagel krijgt er een zacht laagje eroverheen. Er zitten verschillende kleurtjes in een paar felle kleurtjes en een paar donkere kleurtjes. De kleurtjes:


1. Licht paars.




















2. Licht roze. 

3. Licht blauw. 


4. Donker blauw. 


4. Groen. 


6. Oranje-goud-gelig. 


7. Zwart


8. Roze


9. Bruin (sorry voor de belichte foto)


10. Wit


11. Bordeau rood


Dat waren alle kleurtjes ik vindt de bruin tinten iets minder mooi maar de felle kleurtjes zijn wel erg mooi!

Het aanbrengen:

Het aanbrengen laat ik zien in stappen. 
1. Je lakt je nagels in een soort gelijk kleurtje of een helemaal ander kleurtje (vindt ik zelf minder mooi)

2. Laat de gekleurde lak goed drogen! Dan breng je op de nagel waar jij dat poeder op wilt hebben een laagje transparante nagellak op aan.

3. Dan dip je de gelakte nagel in het poeder. 

4. Eerst komt er heel veel op maar dat kan je er voorzichtig afhalen met je vinger of een kwastje.

5. Klaar is je nagel. Doe er geen transparante nagellak overheen. Dat wordt erg lelijk!


Ik heb dit poeder gekocht op ebay. Voor maar €2.50! ik vindt dat heel weinig voor deze potjes met flocking powder. Er zit niet heel veel poeder in maar voor €2.50 genoeg. Ik ben hier erg blij mee. 

Bedankt voor het kijken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Groetjes Britt x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten