dinsdag 1 oktober 2013

Review: Ebay nail art brush set

Review: Ebay nail art brush set

In dit artikel laat ik mijn Ebay nail art brush set zien:) Veel leesplezier!

Ik had laatst 2 nail art  besteld op Ebay. Waaronder ook deze kwasten set en ook nog een setje van verschillende kleuren fluffy powder(daar komt ook nog een review over).

Nail art brush set: 













Het is een 15-delige kwastenset. Het is bedoeld voor Nail art. Maar je kan er ook zelf dingetjes mee doen. Het zijn zachte haartjes ik weet niet precies welk soort haar. Er zitten veel verschillende kwastjes in. Allerlei maten. En de haartjes zijn ook in 3 verschillende kleuren. 


De kwasten:













Ik heb de kwasten genummerd en laat ze een voor een zien.


































1. Dit is een schuin afgesneden kwastje. Makkelijk voor hoekige vormpjes wat je op je nagels wilt maken.


2. Een puntig kwastje. Handig voor kleine vormpjes.

3. Een striper kwastje. Kan je heel makkelijk strepen mee maken. 

4. Een iets langere striper kwastje. Deze is iets langer dan nummer 3 en makkelijker voor een lange streep.

6. De langste striper kwast. Deze is nog weer langer dan nummer 4 en 5. Deze vindt ik iets minder handig voor strepen.

6. Een waaiervormig kwastje. Deze is handig voor glitters, pigment of flocking poeder weg te vegen wat naast je nagel is gegaan.

7. Een dotting tool. Het is een klein bolletje hier kan je goed stipjes mee maken. 

8. Een langwerpig kwastje. Deze is iets korter dan nummer 4. Deze vindt ik fijner in gebruik dan nummer 4, 5 en 6. Deze is iets stevig met meer haartjes.

9. Een kort breed kwastje. Makkelijk voor grote stukken.

10. Een krom gebogen kwastje met korte haartjes. Deze is erg handig voor nail art bij ander mensen te maken. 

11. Klein schuin afgesneden kwastje. Deze is een stuk kleiner dan nummer 1. Deze is erg handig.

12. puntvormig kwastje. Deze is iets breder en korter dan nummer 2. Deze is ook erg handig.

13. Een breed kwastje in een puntige vorm. Handig voor allerlei vormpjes:)

14. Dit is een breed kwastje. Deze is ongeveer zelfde als nummer 9. Maar dan in het wit en iets korter.

15. Waaier kwastje. Zelfde als nummer 6 maar toch handig.

Dit waren alle 15 kwastjes wat in die set zitten. 
De kwastjes hebben een licht roze steel(ze zijn ook in het wit verkrijgbaar). De steel is gemaakt van hout. Voor bescherming zitten er om elk kwastje een plastic kokertje. Alleen om de waaier kwastjes niet.
Hoe de kwastjes afgeven. Op het begin toen ik ze testte lukte het niet goed. Ik had wat dingen uitgeprobeerd en toen kwam ik erachter dat je eerst het kwastje nat moet maken en dan gebruiken. Niet heel nat dat de nagellak verdunt wordt maar iets vochtig dat de haartjes bij elkaar plakken dan krijg je een strakke lijn in plaats van een lijn met meer streepjes.  


De steel van de kwastjes zijn erg lang dat is erg handig! Ik berg mijn kwastjes op in een simpel glazen potje met siersteentjes erin. Daar kan je ze heel makkelijk rechtop in zetten.

De kwastjes zijn te koop op Ebay. Ik vindt je ze van goede kwaliteit en helemaal voor de goedkope prijs. 
Ze kosten maar €2.98 + €2.39 verzendkosten. Dat vindt ik heel weinig voor een 15-delige kwastenset.


Ik ben erg blij met dit setje! Ik hoop dat jullie de review leuk vonden. En sorry voor dat er op mijn blog een lange tijd geen artikel was geplaatst. Ik probeer zo veel mogelijk artikelen te maken maar dat lukt niet altijd i.v.m. school:) Ik zorg ervoor dat er nu elke week zeker een artikel of filmpje online komt elke zaterdag!

Groetjes Britt x






2 opmerkingen: